JustForex

Wallpaper Best

Bila cerita pasal wallpaper, apa yang pertama sekali muncul pada fikiran anda? Jika anda bayangkan gambar yang tampal kat dinding-dinding rumah tu..Maafla aku bukan nak cite pasal tu. Tapi apa yang aku maksudkan adalah latar belakang desktop anda. Apa yang anda letak di belakang desktop anda?


ok, ini adalah wallpaper yang aku pakai untuk laptop aku pakai kat sekolah. Aku berangan nak pakai kereta sport dan mahal-mahal jadi letak kat wallpaper jadila.

Sebenarnya dulu aku letak wallpaper gambar perempuan, pastu semua member nak pinjam laptop aku semata-mata nak tengok wallpaper. Bila aku dan bengang, aku tukar terus wallpaper tu. Sekarang takde orang pun nak pinjam. Lol.

2 ulasan:

  1. taktik yang bagus..lg bagus kalau letak wallpaper gambar laki hahaha

    BalasPadam
  2. letk gmba pemandangan best..

    boleh tnangkan minda wktu tngah stress siapkan kerja..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...