polis russia fail!

Bila polis tersalah ambush..



untuk maklumat lanjut klik bawah..



Sekumpulan perompak ( kereta porsche kedua ) telah merompak bank, membunuh seorang pekerja bank dan mencederakan seorang lagi pekerja bank( sumber mengatakan pekerja tersebut mungkin mati kemudian ). Kumpulan perompak ni tak ditangkap kemudian tetapi Polis Russia ni dapat laporan yang kumpulan perompak tersebut akan ke bandar moscow menaiki Porsche bernombor platkan 177-177. Polis Moscow pun apa lagi. sediakan special force and ready to catch this bloody criminal.

walaubagaimanapun percubaan pertama polis ni gagal sebab diorang tersalah kereta yang mempunyai hampir 90% sama ngan kereta perompak tadi. kalau aku kat kereta pertama tadi memang dah cuak gila la kot..
video ini dah lama tapi pape je la..

sumber : english russia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...