JustForex

Pernampakan Alien di Puncak Alam, Selangor.

semalam waktu aku main ragbi dengan kawan-kawan, aku ada buat dalam 5 try. Kalau 1 try 1 mata, 5 try sama dengan 25 mata la. Banyak la juga aku try. Sebab aku sorang je main, dalam mimpi lak tu. Patut macam power je, tapi time aku bangun je, aku nampak cahaya bersinar-sinar kat tepi tingkap. Aku pergi la selak kain langsir dan tengok ada apa.

Alangkah terkejutnya aku bila nampak budak perempuan yang duduk kat depan blok kolej aku main suluh-suluh torchlight. Aku pun bengang la, ingat ada apa tadi, aku pun lepak depan komputer surf internet. Macam biasa, aku terjumpa satu cerita menarik, gambar kat atas ni sebenarnya gambar yang ditangkap oleh seorang buruh bernama Marao Lopez. Selepas mengambil gambar di atas, Marao telah membunuh makhluk tuhan yang unik ini dan diberikan kepada sainstis di Mexico.

Sainstis-sainstis tu pu garu kepala dan terus setuju yang makhluk ni alien. Diorang pun kecoh satu dunia yang alien ni wujud. Semua pengkaji UFO, Fanatik UFO dan penduduk jelata pun datang kaji cerita ni. Khabarnya alien ni mempunyai DNA yang tidak pernah dijumpai dan tahap intelligence yang sangat tinggi.
quote from anonymous,

"Tests revealed a creature unknown to mankind. It has skeleton that looks similar to a lizard, its teeth do not have any roots like that of humans and it can hold its breath and stay underwater for a long time. The bulged rear part of the brain meant that it must have been intelligent."

Khabarnya, Marao Lopez dijumpai mati di dalam keretanya yang terbakar di bahu jalan. Menurut kajian freemason, suhu api yang membakar kereta Marao adalah lebih tinggi dan unik dari suhu api biasa dari muka bumi ini di mana suhu biasa adalah something-something degree celcius.

walaubagaimanapun, pengkaji anti-alien(rasanyala) menafikan laporan ini dan mendakwa semua ini adalah dusta kerana makhluk tuhan ini adalah bayi monyet yang pra matang kerana masih banyak lagi alien yang dijumpai dan akhirnya dikenal pasti sebagai bayi binatang hibrid/mutant.

Antara laporan-laporan palsu sebelum ini,
Alien that actually a Squirrel

Tamarin that were claim to be an alien
A device that claim to be an Alienware M11x. 
A Malaysian Motivator that were claimed to be an alien from outerspace

Semua cerita dalam post ini adalah benar. Kalau korang rasa ada benda yang tak boleh nak dipercayai dan rasa aku tipu tu terpulanglah. Memang ada tokok-tambah pun.aku pun nak cepat, jap lagi ada kelas.

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...