JustForex

Bank Islam TAP.

20/10 aritu aku pergi kl sentral sebab sehari sebelum tu aku dapat message,
RM0.00 Win 1 of 10 iPAD 3g at the launching of Bank Islam's TAP mobile Banking-i on 20.10.2010 @ 8:00 am, KL Sentral, Level 2.

aku datang la dalam pukul 8 (ingat nak menang ipad). tunggu punya tunggu sampai kul 10 ( yang ada cuma staff2 diorang buat rehearsal.). dah penat tunggu pergi la jalan2 tingkat 1. pastu aku jumpa booth bank islam, diorang bagi aku iklan pasal TAP(Transaction At Palm). aku pun join la sebab nak dapat ipad, lepas isi borang sume dan anta aku kena tunggu jap sebab ramai orang hari tu..(staff dia ramai gile..sampai pelanggan nampak skit gila..)tunggu punya tunggu member aku datang ajak pegi mid, janji nak pegi kul 11, lama gak tunggu.. aku bla gi maybank jap gi daftar tac..cepat je..

then, aku pergi la balik bank islam, aku cakap kat staff diorang aku ada daftar sume..tapi siap lagi..sebab tak ramai pelanggan dia layan la aku..pastu aku tanya la dia macam mana nak dapat ipad sume..pastu dia cakap, "nama abang apa? tadi ada cabutan bertuah..dah lepas dah..abang kena isi borang hijau pastu kita buat cabutan..baru je abis tadi.."
aku : "ooo...aku tak isi borang hijai.."

apa lagi..aku settle sume terus bla lepak ngan member pegi mid..sume angan2 nak dapat ipad hilang je..member aku cite r dia ada nampak brader menang ipad sume..wat sakit hati je dengar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...