JustForex

Free Movie Download

Kalau korang perasan sekarang ni banyak blog/forum/website yang menyediakan free movie download.
meh sini aku bagi tip-tip nak cari video yang bagus kualiti.


Dalam File yang korang akan download tu ada tulis beberapa bahasa yang jarang dengar macam axxo, dvdrip, etc etc.Untuk yang tak biasa dengan benda ni mesti korang tak tau.

Rip tu maksudnya di ambil terus jadi kalau DVDrip tu maknanye diambil dari DVD.Selain dvd, terdapat kualiti-kualiti yang lain.List dibawah adalah senarai rip yang aku tau mengikut susunan.

  1.  BDrip
  2. Brrip
  3. M-hd
  4. Dvdrip
  5. R5
  6. TS(telesyn)
 ini pun aku tulis mengikut pengalaman je, sebenarnya tak banyak yang aku tau, tapi takpe ada masa lagi nanti aku tambah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...